Hundremeterskogen

De første hundre meterne i kundeforholdet

Vi vet det kan være barrierer ved bytting av leverandør; «leverandøren vi bruker i dag er OK, så orker ikke gjøre endringer nå». Kaffeknappen ønsker å senke den barrieren med konsept hundremetersskogen.
Les mer

Fem steg til med oppfølging

Kaffeknappen ønsker å guide kunden ekstra de første ukene som ny leverandør.
0–20 meter

Oppstart og montering

Det første vi vil gjøre er å komme til dere for å montere maskiner og levere produkter slik at dere kan komme i gang med bruken.
  • Utstyret monteres etter kundens forventninger
  • Smaksjustering av ulike produkter
  • Nøye opplæring av maskin og renseprosess
  • Levering av produkter – kaffe, espresso, rensetabletter, sjokolade og melk
20–40 meter

Tekniker og produktspesialist kommer på ny visitt

Etter maskinene er vært i bruk et par uker kommer vi tilbake for å gjøre etterjusteringer slik at dere blir helt fornøyd med løsningen.
  • Gjør nødvendige justeringer
  • Gjennomfører detaljert gjennomgang av renseprosesser
  • Produktspesialisten hilser på kontaktperson for varebestillinger
  • Gå igjennom KK sortiment (sjokolade sticks, sukker sticks, kopper osv.)
40–60 meter

Start av ordinær servicerutine

Neste steg blir å sette i gang den ordinære service rutinen som vi vil utføre etter valgt serviceavtale. Det vil si at vi leverer varer og passer på at alt er slik det skal være.
  • Smaks- og serviceansvarlig kommer på besøk
  • Leverer varer
  • Vasker maskinen utvendig/innvendig
  • Gjennomfører renseprosess og gjør nødvendige smaksjusteringer
60–80 meter

Produktspesialist tar kontakt med kunden

For å vite mer om hvordan Kaffeknappen kan levere den beste opplevelsen, tar vi kontakt for å snakke om ulike punkter.
  • Fakturaflyten
  • Produktene dere har testet
  • Opplevelsen
  • Hvordan bestillingsprosessen fungerer for kunden
  • Avtalevilkår
80–100 meter

Besøk hos kunden med bløtkake

Endelig kan vi markere at kunden er godt innrullert i Kaffeknappen-familien, og da blir det bløtkake!
  • Markering på at kunden er nå godt innrullert, og er klar for å gå over til vanlig servicerutine
  • Møte skal avdekke om kunden har «fått det Kaffeknappen har lovet»
Meld interesse

Meld interesse så kontakter vi deg!

Ønsker du en god løsning til ditt kontor?