Kundene våre elsker kvaliteten og servicen fra Kaffeknappen!

foodora AS

Et vellykket samarbeid med Foodora

Foodora og Kaffeknappen samarbeider om kaffeløsninger – og resultatet er en kaffe som faller i smak! Vi er glade for å bidra til bedre flyt i arbeidshverdagen!

Gabler AS

Nye kaffeløsninger hos Gabler

Da Gabler flyttet til nye lokaler, ønsket de å slippe bekymringer rundt kaffe. Løsningen ble enkel: Kaffeknappen tar seg av alt – fra levering og service til smakfulle kaffestunder hver dag.

Silfer AS

Latterfylt kaffesesjon hos Silfer

Våre produktspesialister Frida og Aurora besøkte Silfer AS for en inspirerende kaffesamling, der de viste hvordan gode bønner, en topp kaffemaskin og 1883-siruper kan løfte kaffen til et nytt nivå. Engasjerte ansatte, god stemning og fine samtaler gjorde besøket til en suksess – og starten på en ny arbeidshverdag med litt ekstra flyt.

Merkur Grafisk AS

Spennende sirupsession hos Merkur Grafisk

Hos Merkur Grafisk ble det nylig arrangert en sirupsession med Aurora Olsen fra Kaffeknappen, der ansatte fikk utforske nye smaker og lære mer om kaffe. Dagen ble både sosial og inspirerende, og kaffemaskinen Schaerer Coffee Skye leverte kaffeopplevelser som falt i god smak hos alle til stede.

Podimo Norway AS

Inspirerende sirupsession hos vår kunde Podimo Norge

Kaffeknappen sin produktspesialist og barista, Frida Skoland, besøkte nylig våre kunder hos Podimo Norge for et inspirerende møte med fokus på kaffe og smak. Det ble en hyggelig dag med gode samtaler og smaksrike opplevelser som skapte entusiasme blant de ansatte.

Dette sier kundene våre

Cathrine Krohn
Administrativ koordinator i EFLA AS
EFLA AS har vært kunder av Kaffeknappen i 7 år og vi er veldig fornøyd. Kundeservicen er i topp klasse. Alltid rask tilbakemelding og punktlig oppfølging når det kommer til service og forespørsel om bestilling av varer. De ansatte hos oss liker godt utvalget av kaffe og kvaliteten.
Kristin Stensby Igletjern
Fagleder medlemsservice i Høyres Hovedorganisasjon
Veldig gode på service, og kommer raskt om ikke problemet løses via Facetime. Kunderådgiver ringer og tar kontakt for å høre om det er noe vi trenger. Tar gjerne en demonstrasjon på nye produkter. Rask levering av produkter. Og alltid blide folk i alle ledd når vi tar kontakt.
Line Lindberg
Administrasjonskoordinator i HENT AS
Veldig fornøyd med begge kaffemaskinene. De er veldig stabile. Hvis det har vært noe problemer med kaffebønnemaskinen, har service gutta kommet ganske raskt å fixet. Veldig hyggelige på kundeservice og veldig behjelpelige. Fint at de sender oss mail i forkant av servicebesøk, slik at vi får bestilt diverse kaffeprodukter hvis vi mangler det.
Meld interesse

Meld interesse så kontakter vi deg!