Serviceavtalen

Unik opplevelse for alle våre kunder

En avtale som sikrer en unik kaffeopplevelse i hver kopp.
Kom i kontakt

Barista-sertifiserte teknikere

  • Hvorfor?
    For at våre kaffemaskiner skal produsere kaffe av ypperst kvalitet i hver eneste kaffekopp hos våre kunder, sender vi hver måned ut en av våre dyktige barista-sertifiserte teknikere.
  • Hva gjør de?
    De fyller på med kaffe, espresso, te, tilbehør og sørger for at kunden til enhver tid har det de trenger og opplever den gode kvaliteten i kopp – den koppen som skaper flyt i arbeidsdagen.
  • Nye smaker?
    Kaffeknappen utfordrer også sine kunder på å bytte ut kaffe/espresso to-tre ganger i året. Teknikeren vil konfigurere dette skiftet til den minste detalj med ulike smaksprøver for å sikre at kunden kan smake forskjellen og verdsette god kaffe like mye som vi gjør.
Suksessoppskriften

Våre kunder skal være mer enn fornøyde

Smaksgaranti
Vårt team av kaffeeksperter sørger for kalibrering og etterjusteringer på alle deres kaffemaskiner
Kort leveringstid
Egen transport og lager gjør at vi klarer å levere på kort varsel, fraktet dit du ønsker det
Egen kontaktperson
Et kontaktpunkt ved bestiling av varer og support, med tett dialog med deg som kunde på månedlig basis
Teknisk team
Et dedikert teknisk team rykker ut og fikser feil dersom feilen ikke kan løses over telefon
Mobil barista
En transportabel kaffebar for kunder som ønsker dette, våre baristaer utøver kaffekunst på høyt nivå til deres ansatte
Full garanti
Garanti på maskinene hele leieperioden, med erstatningsmaskin dersom det er over 24 timer ventetid på deler
Kom i gang på fem steg

Enklere å komme i gang med vårt servicekonsept

Les mer om hundremeterskogen
Unik opplevelse

Kontakt oss og få en unik kaffe opplevelse

Kontakt oss

Ønsker du en god løsning til ditt kontor?